pondělí 16. ledna 2017

Fakt poslední vánoční přání (snad:-))))

Nevím, jak to vypadá u Vás? Ale u nás se od Vánoc točí bacily a už jsme byli všichni (někteří i 2x) nemocní... Snad už se brzy všichni douzdravíme a příští zimu už budou hlavně prcci odolnější...
 
No ale proto zde nejsem a nepíši:-) Chci se pochlubit posledními (teď už loňskými) vánočními přáníčky (které z uvedených důvodů čekaly až doteď na své publikování). Prostě obdivuji, když si někdo vymyslí kolekci přáníček a udělá v ní víc kousků. Já na to nejsem, hned mě napadne použít tamto razítko, hned tu techniku a mám tak zatím každé přání jiné. ALE:-) chtěla jsem udělat radost dámám, které se doma starají o nemocné příbuzné a tak jsem se rozhodla, že by bylo vhodné, když jim budu přání předávat najednou, aby byla alespoň se stejným motivem. A tak došlo na mou první "sériovou" výrobu!:-) Oním spojujícím prvkem se stalo mé zamilované razítko andílka značky Art Impressions. Toto razítko je tedy dotažené k dokonalosti tím, že andílek má také zádíčka a tak s ním jdou vyrábět tzv. Spinner Cards: mezi přední a zadní díl (vyřezané obtisky) se vlepí nit, která se upevní do výřezu v základu přání, na niti se obrázek natočí a když obdarovaný otevře přání, tak se mu obrázek točí. Tohoto efektu jsem tentokrát nevyužila, jelikož bylo přáníček potřeba víc. Ale vyšly s ním tyto kousky:




 
Kdo se pochlubí, jaké měl Vánoce? Děkuji za shlédnutí, buďte zdraví a
 
MĚJTE HEZKÉ DNY!=O)
 

4 komentáře:

  1. moc hezké... to je vybarvované zlatou pastelkou?

    OdpovědětVymazat
  2. Božácké! To poslední je nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Luci! Já mám tu zlatou pastelku strašně ráda:-)

      Vymazat