středa 15. března 2017

Exploding box pro narozené miminko

Konečně nastala příležitost vyzkoušet si vytvořit svůj první exploding box:-) Už jsem se na to dlouho těšila a když se narodilo miminko kamarádce z práce, tak bylo jasno!:-) Ještě pouze vysvětlím, proč exploding box - přání je ve tvaru krabičky a když se oddělá víčko, tak se jednotlivé strany "rozpadnou". Jelikož je takto důmyslně vymyšlené, dá se do něj přidat texty, kapsičky na peníze, 3D dekorace, prostě už záleží pouze na fantazii každého, jak s místem, které je k dispozici, naloží:-)) Já jsem chtěla, aby krabička byla památková, takže jsem vytiskla texty s podrobnostmi k narození a vybranému jménu, na víčku jsem vytvořila chrastidlo s fotkou, takže doufám, že je na ní a v ní všechno, co připomene a zdokumentuje tuto vzácnou událost:-) Pojďme na ni konečně kouknout:

Přestože je krabička k narození chlapečka, na víčko jsem propašovala růžovou, jelikož je to milovaná barva maminky.

Za texty jsou kapsičky, které lze použít pro vložení peněz, ale třeba také vzkazu, soukromého přání...

Teď už zbývá pouze popřát miminku i mamince hlavně hodně zdraví a lásky do života!:-)
 
MĚJTE HEZKÉ DNY!=O)

Žádné komentáře:

Okomentovat