sobota 5. prosince 2015

Mé oblíbené kousky

Z dnešního příspěvku mám radost, jelikož se mi do něj sešly mé oblíbené kousky.

Podklad prvního přání je z nááádherného úžasného a fascinujícího papíru značky 7 DOTS STUDIO - kolekce 9TH WAWE, která je pro mě dech beroucí. Myslím, že si každá holka od papíru dovede představit, jaké odhodlání to stálo, do něj šmiknout. Kytičky od Wild Orchid Crafts (jsou další takový můj poklad, tímto děkuji Lucce za objednávku:-) ) mohou práci snad jedině povýšit:

Přání k 75. narozeninám fotbalisty, tomu říkám výzva:-) Také mě nějakou dobu trvalo, než jsem přišla na to, čím doplním siluetu, která mě padla do oka okamžitě. Ať žije značka Spellbinders (a paní Jana, od které mám výřezy, jelikož zatím nevlastním Big Shot, děkuji:-):
 
Přidávám i vnitřní stranu fotbalistického přání  s "kapsičkou" na peníze: 

Pro inspiraci k vytvoření dalšího přání jsem si došla na blog k Evikovi (Katuan). No spíš si našlo to přání mě, jako jedno z mnoha jejich precizních a dokonalých přáníček:
 
Nakonec opět oříšek k fotografování, jak vyfotit něco, co se celé ačkoliv jemně leskne?:-) Tady se musím omluvit papírům od docrafts - kolekci Oyster Blush. Byly to mnou snad první koupené papíry a po rozbalení jsem byla moc zklamaná (asi jsem měla příliš velká očekávání). Dnes po nich sahám ale strašně ráda a nikdy nezklamou, krásné jsou také stuhy z této kolekce:
 
No to jsem se dnes rozepsala, s takovou ta vánoční přání do Vánoc nestihneme...:-))) Příště ještě andělské přání do 3. kola Challenge od Papercards a pak už je na řadě první vánoční várka:-)
 
Děkuji za skouknutí, popř. přečtení dalšího mého příspěvku.
 
MĚJTE HEZKÉ DNY!

Žádné komentáře:

Okomentovat