čtvrtek 10. prosince 2015

VÁÁNOČNÍÍ:-))

Neuvěřitelné se stalo skutečností a vkládám první várku vánočních přání!:-)
Nějak se mi nepodařilo sehnat razítko se sněhuláčkem, tak jsem si ho teda namalovala:

Toto přání mě dalo zabrat, měla jsem ho na stole dost dlouho, než jsem ho dotáhla do konce (ani si netroufám psát do zdárného), kdyby aspoň s tím razítkem se lépe tisklo...:

Další takové problematické přání..:-))) Taky to znáte, jak se v duchu upozorňujete: bacha, hlavně si pohlídat, ať ten podklad nalepíš správně!!! Nalepím, otočím a nechápu, jak může být přilepený naopak!!!??? Snad to zachránila aspoň přenádherná vánoční hvězda od Penny Black:

Další přání vzniklo, když se na facebooku objevila minimalistická vánoční přání. Samozřejmě jsem měla okamžitě nutkavou potřebu si také vyzkoušet, jestli bych to zvládla. Použitá stužka je dáreček k nákupu od jednoho nejmenovaného obchůdku (asi bych mohla jmenovat, ale neudělám to, jelikož dáreček přidává obchůdku více - určitě víme mezi náma holkama:-)) - a já se vždycky strašně těším, jaké překvapení objevím tentokrát, tak bych byla nerada, kdyby tu byl uveden jen jeden. Všem těmto obchůdkům za jejich pozornosti DĚKUJI) no a stužka je úžasná, ne jen na pohled, je to krásně tvárný pevný materiál, no úplně jsem žasla nad "obyčejnou" stužkou:

Poslední klasické zelenočervené přání, byla to fuška, asi je to klasika, ale ne pro mě, aspoň jedno jsem zase musela zkusit: 
 
Příští článek bude o mé oblíbené kolekci vánočních přání ve znamení třpytu, modré a andílků.
 
A nakonec přidávám HESLO DNE (inspirována pravidly scrapu od Diany Majerové):
JE PRAVDA (manžel to dosvědčí), ŽE ABSOLUTNĚ NEODHADNU VZDÁLENOST 50 METRŮ ANI DÉLKU 20 CENTIMETRŮ, ALE ŽE MI NĚCO UHLO NA PŘÁNÍ O MILIMETR VIDÍM OKAMŽITĚ.
 
MĚJTE HEZKÉ DNY!

Žádné komentáře:

Okomentovat