sobota 5. května 2018

Jarní úklid na blogu - začínáme:-))

Moc ráda Vás vítám u mého jarního úklidu na blogu:-) Rozhodla jsem se konečně zveřejnit všechny fotky, které mi stále trčí ve složce Fotky na blog, je to hezká hromádka no. Budu se je snažit nějak tematicky rozdělit a hezky z nich vyčnívaly bločky na lednici, takže pro začátek mám vybráno:-)
 
První 2 bločky jsem vyráběla pro kamarádku do aukce na podporu kočičího depozita:


Další 3 byly pro mou sdílecí soutěž na facebooku (https://www.facebook.com/radka.krupkova.1). Sdílecí soutěž proběhla úspěšně a výherkyni snad stále bloček visí na lednici. Další 2 jsem také podarovala:



Poslední bloček jsem vyrobila na Vánoce kamarádce. Tak si dokážete představit, jak dlouho se mi ty fotky už sbírají (a to rozhodně nepatří k těm nejstarším...):
 
Budu se opět těšit na viděnou s Vámi
 
MĚJTE HEZKÉ DNY!=O)

Žádné komentáře:

Okomentovat