čtvrtek 17. května 2018

Přání k svátku našeho pokladu

Ať žijí všechny Anety a Anetky, které dneska slaví svátek:-)
Rozhodli jsme se tak pojmenovat také naši milovanou dcerku a já pro ni chtěla super extra přáníčko. Inspirací mi bylo video z youtube, značka Lawn Fawn totiž vydává vyřezávací šablonky na otočná přáníčka a já okamžitě viděla, co by se s tím všechno dalo.. Vytáhla jsem asi má nejsladší razítka od Greeting farm (víly) a Pink and Main (jednorožci), akvarelové pastelky, vodovky, maskovací pásku a papír a ještě mě napadá skalpel a jela jsem takřka nepřetržitě v záchvatu tvoření od začátku do zdárného konce :-)) Ještě dneska když dělám článek cítím euforii.
No a jak jsem to tedy vymyslela? Díky otočnému kolečku mají víla i jednorožec barevné měnící se ohony:

Nafotila jsem aspoň 4 varianty barevných kombinací:

No a celé dnešní dopoledne jsem pak strávila tím, jak ještě natočit a sestřihnout video s ukázkou:-))

Tak ať žijí všechny Anetky a stejně tak všichni, kdo dneska neslaví!:-)
MĚJTE HEZKÉ DNY!=O)

Žádné komentáře:

Okomentovat